Právo na vrácení zboží do 14 dnů

Zboží máte právo vrátit do 14ti dní od převzetí zboží.

Vrácené zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení, musí být kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.),a mělo by ideálně mít původní obal. 

Pro snadné a rychlé vyřízení dodržte následující postup:

1. Kontaktujte nás na e-mail info@mimulo.cz a do e-mailu, prosím, uveďte následující informace:

  • jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela;
  • číslo objednávky, nebo dodacího listu, či faktury;
  • adresu;
  • telefonní číslo;
  • číslo účtu.

2. Přijetí e-mailu Vám potvrdíme nejpozději následující pracovní den.

3. Do balíku vložte prosím základní informace - Jméno, příjmení, číslo objednávky (nebo faktury, dodacího listu), číslo bankovního účtu a email pro rychlejší zpracování vratky.

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov

4. V případě, že bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze převodem na účet nejpozději do 14 dnů

Kupní cenu nelze vrátit dříve, než obdržíme vrácené zboží. Náklady spojené s vrácením zboží (např. poštovné) hradí kupující sám. 

Výměna zboží

V případě, že jste objednali zboží, které vám nevyhovuje, je možné ho do 14ti dní od převzetí zboží vyměnit. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

Co dělat, když zboží chcete vyměnit:

1. Zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení, musí být kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.),a mělo by ideálně mít původní obal. 

2. Vytvořte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. Klasicky zvolíte dopravu a do poznámky napište VÝMĚNA ZBOŽÍ. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat, než nám původní zboží kurýr doručí.

Pokud zboží na výměnu bude mít vyšší hodnotu než původní objednávka, uhradíte pouze rozdíl částky. Doplatek uhradíte jako dobírku při doručení nové objednávky. Pokud rozdíl budete chtít uhradit převodem, napište nám tuto informaci do poznámky k objednávce nebo ji připište do zasílaného balíku.

3. Kontaktujte nás na e-mail info@mimulo.cz a do e-mailu, prosím, uveďte následující informace:

  • jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela;
  • číslo původní objednávky, nebo dodacího listu, či faktury;
  • číslo nové objednávky;
  • adresu;
  • telefonní číslo.

4. Přijetí e-mailu Vám potvrdíme nejpozději následující pracovní den.

5.  Do balíku vložte prosím základní informace - Jméno, příjmení, číslo objednávky (nebo faktury, dodacího listu) a email pro rychlejší zpracování vratky.

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov

6. Jakmile nám přepravní společnost doručí zásilku na výměnu a vše bude v pořádku a zboží skladem, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Celá výměna proběhne během max. 7 dnů. Náklady spojené s výměnou zboží (např. poštovné) hradí kupující sám.